„Felhévizy Félix maradi, konzervatív ember. Szeret téli estéken a hatalmas mahagóni könyvszekrénye előtt üldögélni kedvenc foteljában, és egy jó könyvet olvasva vörösbort kortyolgatni. Nyáron pedig nagyon szeret a virágzó leanderei között pihengetni a teraszon és közben a világ dolgain elmélkedni. Ha tehetné, soha nem foglalkozna politikával, csak szépirodalmat és nagy hadvezérekről szóló könyveket olvasna, na és természetesen Fradi-meccsekre járna. De sajnos ezt nem teheti meg, mert újra és újra harcba hívja őt a közélet és azon belül a baloldali megmondóemberek bicskanyitogató megnyilvánulásai.
A Magyar Nemzet egy rendkívül érdekes sorozatot indított, ahol sorban mutatja be tényekre támaszkodva természetesen a baloldali ellenzékhez köthető médiumok, influenszerek, megmondóemberek, egyszóval a holdudvar meglepő anyagi gyarapodását. A hírlapíró egyik ámulatból a másikba esett, amikor ezeket a cikkeket elolvasta.
Érdemes néhány fontos címet kiragadni a sorozatból, olvassák el őket, érdemes:
Karácsony korábbi munkahelye, a Medián is növelte bevételét a bukott kampányévben; Rekordbevételt ért el a bukott kampányévben a baloldalhoz közeli plakátcég; Növekvő nyereség, tízmilliós osztalék Krekó Péter cégénél a baloldal bukott kampányévében; Nőtt a Telex külföldi támogatása tavaly, visszaeshettek az olvasói támogatások; Nyereségbe ment át a bukott kampányévben a külföldi finanszírozásban érintett MSZP-s cég; Tovább növelte bevételét a Magyar Hang nevű dollármédium; Rekordbevételt ért el a bukott kampányévben a választást nagyon félremérő Publicus. De a balos influenszerek is jól jártak, sőt busás hasznot húztak Orbán és a kormány folyamatos bírálatából és gyalázásából: Tovább növekedett a baloldal egyik kampánydalát jegyző politikai aktivista cége; A baloldal tanácsadója, Osváth Zsolt tovább növelte bevételeit a bukott kampányévben; 50 millió forint osztalékot vett ki a Márki-Zay mellett kiálló Dancsó Péter a Videómániából.
Molnár Áron, művésznevén noÁr fröcsögő politikai aktivista cége például 2021-ben 0, 2022-ben azonban már 1,5 millió forint nettó árbevételt ért el. Az éves beszámoló kiegészítő melléklete szerint 16,2 millió forint támogatást kaptak magánszemélyektől és vállalkozásoktól. Ez az összeg 2021-ben még csak 11,4 millió forint volt, tehát az adományokból befolyó összeg 42 százalékkal nőtt. A nagyszájú színészt még a baloldalról is kritizálták korábban, hogy túlságosan rátelepszik a tüntetésekre, így népszerűsítve a webshopjának a termékeit. De a VV Zsolti néven ismertté vált influenszer Osváth Zsolt cége is szárba szökkent. ”
(Felhévizy Félix, Magyar Nemzet)