in , ,

Szoft-liberális hatalomátvétel az Echo Tv-ben és a Magyar Nemzetben???

Kezdhetünk aggódni…

Van egy több ezer éves mondás: “Barátokat mások előtt dicsérj, és csak négyszemközt fedd meg!”
Eddig ehhez tartottuk magunkat, de most szólunk kell, mert aggasztó folyamatokat látunk a nemzeti médiában.
A nemzeti sajtó alapítványi összeolvadását már furcsának találtuk, homályos volt az egész, mire fel jön létre vajon. A magyarázat gyenge volt. A háttérembereket sem lehetett nagyon látni, nem nyilatkoztak, vagy ha igen, akkor a jobboldali újságírókat szidták.

Aztán kezdhettünk örülni, hogy újra visszakaptuk a Magyar Nemzetet. Sajnos ott is aggasztó folyamatok indultak: Gajdics Ottót leváltották, teljesen el is tűnt azóta. Bayer Zsolt már alig-alig ír az új Magyar Nemzetbe, Apáti Bence, akitől szinte naponta olvashattunk jobbnál jobb publicisztikákat, most két hét alatt talán egyet olvastunk tőle. Látványos tehát a változás, de nem jó irányba.

Most jutott el a hír hozzánk az Echo Tv-ben zajló folyamatokról is. Így ír erről az alfahir.hu:

Jakab Péter szerint egy kérdés maradt azután, hogy az Echo TV kitiltotta a három antiszemita jelzőket használó kormánypárti újságírót, Megadja Gábort, Ambrózy Áront és Vécsey Lászlót (utóbbi kettő Pesti Srácok), még pedig az, hogy

„a hasonló módon nyíltan uszító, nem egy esetben antiszemita kijelentéseket tevő, 18 éves gyerekeket is minősíthetetlen stílusban gyalázó Bayer Zsolttal meddig kíván közösséget vállalni az Echo TV és a Fidesz teljes médiája”.

Eddig a hír. Nem tudtuk, hogy az Echo Tv-ből kirúgták Megadja Gábort, Ambrózy áront és Vécsey Lászlót. És igencsak érdekes, hogy ezt a Jobbik közeli alfahir.hu -tól kell megtudnunk.

Nos, ezek mind aggasztó folyamatok. Mégis kinek akar megfelelni az Echo Tv, és a Magyar Nemzet? Hm? Jakab Péternek?

És ha mindezt összevetjük azzal, hogy Lengyelországban sikerült Sorosnak megvenni egy országos rádiót, akkor úgy vélem mi is joggal kezdhetünk aggódni.

mindenszo.hu

u.i: Most majd kárörvendve csámcsoghat ismét rajtunk a hvg.hu, meg a 24.hu, a 444 és az index.hu, meg a többi roncsportál. Ahogy szokták.

 

 

Frissítés (2019.02.15. 13:43)

Az ECHO TV 2019. január 1-i Keménymag című véleményműsorában vállalhatatlan kijelentések hangzottak el Jakab Péter jobbikos országgyűlési képviselő személyével kapcsolatban. Az ECHO TV Zrt. elnézést kér a politikustól és a nézőktől, és a továbbiakban eltekint a műsorban eddig szereplő vendégek meghívásától.

Vélemény, hozzászólás?

Loading…

0

Hozzászólások

hozzászólás

Hoppá! – Sebestyén Balázs élő adásban ítélte el az európai templomrombolásokat és a szülő1, szülő2 megszólítást

Még mindig megfelelési kényszerben a nemzeti média – Az Echo TV lecseréli a Keménymag vendégeit + mindenszo.hu kommentár