in ,

Karácsony Budapestjének jelképe: az Üllői úti bója

Karácsony Gergely négyéves városvezetésének kiváló jelképei lehetnek, az Üllői és Váci úton lévő kerékpárutat határoló bóják

Karácsony Gergely négyéves városvezetésének kiváló jelképei lehetnek, az Üllői és Váci úton lévő kerékpárutat határoló bóják, hogy szakszerű legyek pollerek. Arról már nem is említek szót, hogy Karácsony ezekkel a vackokkal természetesen a külvárosban és az agglomerációban élőket büntette meg megint, mivel ők ülnek az egy plusz sáv hiánya miatt órákig majd a dugóban.

De ami még felháborítóbb, hogy a mostani esztelen beruházással nem csak az autósokkal szúrt ki Karácsony, de a mentőket és a tűzoltókat is akadályozza a védett bicikliút. Nem számít az életmentés sem, a lényeg, hogy JÓEMBEREK legyünk!

 

 

Az Országos Mentőszolgálat szerint a probléma az, hogy a mentő nem tudja használni a korábbi buszsávot, ezért ha életet kell menteni, akkor maga is kénytelen a forgalmi dugóban időzni. Ez pedig akár emberéletekbe is kerülhet. A balliberális pofátlanság nem ez volt, hanem az, hogy Karácsony kabinetfőnöke, Balogh Samu visszaszólt az Országos Mentőszolgálatnak, mert szerinte így is tud közlekedni a mentő az oszlop és a padka között. Mert ők ehhez is értenek.

ERRE BEZZEG VOLT PÉNZ

Balogh Samu állítása szerint közösségi költségvetésből került finanszírozásra a beruházás, aminek nyomát azonban nem lehet felfedezni a vonatkozó honlapon. Mindenesetre az biztos, hogy nem kevés pénzbe került a projekt, mivel a vezess.hu szerint egy ilyen bója ára 19-49 ezer forintra rúg. Ez különösen annak fényében érdekes, hogy erre volt pénz, a nagy fővárosi csőd közelében. Karácsony nemrég még a 4-es 6-os és a metró kimaradásával fenyegetőzött, de látjuk, hogy az álkörnyezetvédő, jóemberkedő, totál felesleges projektekre most is jut pénz.
Az pedig Karácsony inkompetenciáját mindennél jobban jelzi, hogy nem sikerült végiggondolni senkinek a több tucat tanácsadóból annyit sem, hogy mi lesz azokkal a mentősökkel, rendőrökkel és tűzoltókkal, akik eddig a buszsávban jutottak előbb balesetek helyszínére, betegekhez és így tovább.

NÉHÁNY BICIKLIS MIATT KELLETT ÚJABB KÁOSZT TEREMTENI

De szerencsére a bójás kerékpársávot szinte senki sem használja. Olyannyira nem, hogy a vezess.hu felmérése szerint a Váci úton 1000 darab autóra összesen 8 (!) kerékpáros jutott, míg az Üllői úton ennél érezhetően nagyobb volt a biciklis forgalom, ott 1000 elhaladó autóra 13 darab bringás jutott.

Újabb beruházás, ahol mindent felülírt a liberális jóemberkedés. Karácsony elmúlt négy évét is ez jellemezte. Az ember nemigen tud felsorolni sikeres, kézzelfogható projektet, ami a főpolgármester nevéhez köthető. Amit átadott, általában azt is Tarlós kezdte el: Lánchíd, 3-as metró, Blaha Lujza tér és így tovább. Hogy mi történt mégis az elmúlt négy évben Budapesten? Pride-ra járt Karácsony, meg ukrán és szivárványos zászlót tűzött. Na meg persze sok biciklisáv lett, ha volt rá igény, ha nem.

Mert bár a korábbi közlemény állítása szerint megkérdezték az érintetteket az Üllői úti biciklisáv kapcsán, azonban most kiderült, hogy a mentőket, a tűzoltókat és más fontos érintettel nem sikerült egyeztetni. Sokkal fontosabb volt, hogy megvalósuljon a bicikliút, mint az, hogy van-e rá pénz, hogy van-e rá szükség és hogy nem okoz-e ez problémát másoknak. Például a mentőknek, akik életeket mentenének.
Mit számít! A lényeg, hogy JÓ EMBEREK legyünk! Gratulálunk Karácsony!

 

 

(Both Hunor, pestisracok.hu)

 

 

 

LEGYÉL NAPRAKÉSZ!

Van egy kis probléma – Keresztényellenes akció Szekszárdon – Meggyalázták II. János Pál pápa szobrát a Tanítanék Mozgalom aktivistái

Rétvári Bence is kiakadt: az új, szakszerűtlen fővárosi kerékpársávok veszélyesek, akadályozzák a betegellátást és a rendvédelmi szerveket