Nos, nézzük, milyen módon kelti a hangulatot hazugságok alapján a Publicus, a Népszava, és a Fintechradar nevű új libsi portál.
Íme:
Nem tudjuk mi ez a fintechradar.hu, de hazudik.
Aztán itt a Népszava:
A Népszava a Publicusra hivatkozik, a Fintecradar pedig a Népszavára. A kör bezárult.
Eközben a valóság:
Alig van karácsonyra szabad szoba
A KÉT ÜNNEP KÖZÖTTI DRÁGÁBB UTAZÁSOK PIACA IS FELFUTOTT, MERT TÖBB PÉNZÜK VAN A MAGYAROKNAK
Évek óta népszerű a szállodai karácsonyozás, amikor az otthoni készülődést kihagyva az egész család pihenéssel, különleges szolgáltatások igénybevételével főként vidéki kereskedelmi szálláshelyen tölti együtt az ünnepi időt.
Úgy is, hogy jellemző: a kiemelt lehetőségek időszaktól függően az átlagos áraknál akár másfél-kétszer magasabbak, és nem meglepő, hogy egy két-három napos családi tartózkodás csomagára alsó hangon elérheti a több százezer forintot december végén.
Ennek ellenére a piaci szereplők azt tapasztalják, hogy ilyenkor nem a spórolás a jellemző a szállodázó családokra. Idén ráadásul jóval hamarabb érkeztek az előfoglalások az év végi helyekre, a hotelek már októberben értékesítették a karácsonyi csomagok javát.
November vége óta pedig az online platformokon fokozott az érdeklődés a még elérhető szállások iránt, leginkább a fővároson túl keresik a magyarok az extra lehetőséget a kikapcsolódásra, habár az év során kifejezetten elterjedt az is, hogy belföldi turisták vendégeskednek Budapesten. Az év végén azonban arányaiban hagyományosan inkább a külföldieké a főváros, illetve azon helyi lakosoké, akik nem utaznak el az óév búcsúztatására.
A tél legdrágább szezonjában nagy érdeklődésre számíthatnak a fürdővárosok és a balatoni szállodák, akárcsak a fővárosi agglomeráció, a hegyvidékek, kiemelt turisztikai térségek úti céljai, ahol jellemzően a wellness-szolgáltatások és a fizetett pihenés mellett aktív, illetve az ünnepekhez illő tematikus élménylehetőségeket is kínálnak.
Az eddigiekhez képest nagyvonalúbb lakossági költekezést a szolgáltatók tapasztalatai szerint általánosan a bővebb anyagi lehetőségek (amin belül a fizetések emelkedése mellett a Széchenyi-pihenőkártyák idei rekordszintű felhasználása is szembetűnő), illetve a minőségi szintugrás alapozta meg, amely a folyamatos fejlesztésekkel immár erős húzóerő lett az általános biztonság mellett.
A szállodások a befutott megrendelések alapján azt is megfigyelték, hogy ezúttal többen maradnak hazai tájakon az év végi szabadságok idején, mint az előző években, és az idén meghatározó azon családok száma is, amelyek a nyári, év közbeni nyaralás során tapasztalt jó élmények hatására térnek vissza a bevált szálláshelyre, vagyis egyre több a magyar törzsvendég a belföldi hotelekben.
Ráadásul újabban a két ünnep közötti eseménytelenebb, ám ugyancsak drágább időszakra szóló foglalások száma nő a leggyorsabban, vagyis az új trendek szerint vélhetően sokan szállodai élményt adnak szeretteiknek karácsonyi ajándékként, amit rögtön az ünneplés után vesznek igénybe, úgy is, hogy a közös élmény többe kerül, mint egy átlagos januári időszakban. A két ünnep közötti élénkülés a szakértők szerint még inkább mutatja, hogy december végén immár több pénzük van az embereknek.
Lapunknak korábban a Hunguest Hotels Zrt. vezérigazgatója kifejtette: a szállodai karácsonyozás olcsóbb a szilveszteri programajánlatoknál, de az átlagos hétvégékhez képest ötven-hatvan százalékkal többe kerül az egész országban.
A kereslethez igazodva karácsony után felfelé indulnak az árak valamennyi típusú szálláshelyen, így a két ünnep között újabb tíz százalékkal drágulnak a csomagok, 29-re pedig a legtöbb helyen már a legmagasabb sávban mozognak a tarifák. Hülvely István elmondta, december 30-tól újabb harminc-negyven százalékkal tovább nő az ünnepi ár, ezzel együtt tapasztalják az örvendetes növekedést a piaci szereplők.
(Thurzó Katalin, magyarnemzet.hu)
No, eddig a hírek! Mi pedig azt üzenjük a Publicusnak, a Pulainak, a Népszavának, meg a Fintechradarnak: FEJEZZÉTEK BE A HAZUDOZÁST!
mindenszo.hu
Oszd meg másokkal is!