in , ,

A baromarcú budapesti vezetés tovább támadja a mentősöket a Kamu Geri-karók miatt + mindenszo.hu kommentár

Tovább folytatódik Karácsonyék és a mentők vitája a kerékpársávokról

 

A főpolgármester kabinetfőnöke szerint más nagyvárosokban már megoldották a problémát.

 

Európa és a világ nagyvárosai egytől egyig egy emberbarátabb, fenntarthatóbb, biciklizhető város irányába haladnak – írt közösségi oldalán Balogh Samu, Karácsony Gergely baloldali városvezető kabinetfőnöke. Szerinte

mivel rengetegen vannak, akik szívesen bicikliznének, de félnek a nagy forgalomban való tekeréstől,

szükségünk van védett, elválasztott biciklisávokra, amelyek összekötik a belvárost a külsőbb kerületekkel. Ezért különösen fontos lépés, hogy az Üllői úton és a Váci úton megvalósultak Budapest első védett kerékpársávjai.

A főpolgármester kabinetfőnöke példaként hozza fel többek között Koppenhágát, ahol „jellemzően igyekeznek a kerékpársávokat elemelni az autók által használt úttesttől”. Hollandiában igyekeznek teljesen elválasztani a forgalmasabb utakon a bicikliutakat az autóforgalomtól, a kabintefőnök ugyanakkor itt megemlíti, hogy ez „nagyobb átépítéseket” igényel.

 

 

Balogh szerint,

amit most Budapesten látunk, az csak itthon újdonság. Nem őrültség, de még csak nem is egyedi megoldás,

más városokban számtalan példát látunk hasonló kialakításokra. Ezek az első szakaszok, természetes, hogy újdonságot jelentenek, meg kell még tanulnunk használni őket. Reméli, hogy beválnak és sokan fognak tekerni rajtuk.

 

 

A mentők másképpen vélekednek

Ahogy arról portálunk is beszámolt korábban, az Országos Mentőszolgálat szerint a Budapesten újonnan kialakított biciklisávok azonban nagyban megnehezítik a mentőautók haladását.

A mentőszolgálat posztjára aztán válaszolt a Főpolgármester kabinetfőnöke. Balogh Samu abban a posztjában azt írta, „a képen látható helyen korábban parkolósáv volt, tehát parkoló autók foglalták el a sávot gyakorlatilag állandóan. Úgy látszik az OMSZ kommunikációsát ez korábban nem zavarta, Budapest első védett kerékpársávjai most viszont igen”. Azt azért hozzátette, hogy majd egyeztetnek a mentőszolgálattal az „esetlegesen felmerülő problémákról”.

Az Országos Mentőszolgálat azonban nem hagyta annyiban a dolgot. Győrfi Pál,  az Országos Mentőszolgálat szóvivője szerint nem telik el nap úgy, hogy a munkatársai ne panaszkodnának a póznák miatt. „Amikor a mentők érdekéről vagy szempontjáról beszélünk, akkor gyakorlatilag a betegeink érdekéről és szempontjáról beszélünk. Hiszen nyilván nem minden mentőfeladat életveszély, viszont vannak olyan esetek, amikor minden perc, minden másodperc számíthat. Ezért minden olyan tényező, ami a mentők szempontjából nehézséget, akadályt jelent, az említésre érdemes” – mondta Győrfi Pál.

 

 

 

Mindenszo.hu kommentár: az idióta városvezetés nem fogta fel, hogy ez nem Prága, itt nincs Károly híd, ez nem Hollandia, meg mit tudjuk micsoda, milyen város, ország. Ez Budapest, nem lehet minden marhaságot, ami esetleg nyugaton működik, itt átvenni és majmolni. Semmi ötlet, semmi eredetiség a fővárosi vezetés részéről, csak a nyugati segg nyalása és az ostoba majmolás. Kretének és komplett pszichopata idióták gyülekezete.

 

 

 

mindenszo.hu

 

 

 

LEGYÉL NAPRAKÉSZ!

 

Budapesten megszorítások jönnek, de azért erre van pénz – Karácsonyék pártalapítványa százmilliókkal van kitömve

A szlovákok még mindig hülyék – Szlovák politológus szerint Magyarország a demokratikus hanyatlás modellje