Megírtuk az előbb, hogy a balmédia hogyan bánik a Balatonnal.
Így:
Ugyanezen narratíván halad az M6-os autópálya építése! A balmédia szerint a semmibe vezet, tehát értelmetlen, szar építkezés, a magyarok szarok, a magyar kormány is szar, feleslegesen épít autópályát, stb. Azon még nem gondolkodott senki sem, hogy a másik oldalon máskor kezdődnek esetleg az építkezések.
Nos, nézzük a balmédiát, hogyan örömködtek, hogy a „semmibe vezet az M6-os autópálya”:
Látják, kedves olvasók? Így megy ez! Pont mint a Balatonnal. A szépsége az egésznek, hogy ez nem igaz. A cél megint a lejáratás, a minden szar Magyarországon érzésének keltése.
EZZEL SZEMBEN A VALÓSÁG
Augusztusban megkezdődhet a határ túloldalán az M6-os építésének folytatása
Nem a semmiben ér véget az M6-os, még idén elindulhat az építkezés a horvát oldalon – írja a Világgazdaság. A portál úgy fogalmaz: már augusztusban megkezdődhet az M6-os folytatásának építése a határ túloldalán, miután eredményes volt a horvát hatóságok által lefolytatott közbeszerzési eljárás a hiányzó öt kilométeres szakasz megépítésére, tehát nem a semmibe fut, ahogyan az a magyar sajtóban megjelent. Ezzel 2025-re Budapest és Eszék között létrejön a gyorsforgalmi kapcsolat – erősítette meg a vg.hu.
A Világgazdaság azt írja, nagy port kavart a Telex.hu múlt héten közölt cikke, amelyben a szerző azt írta, hogy az épülő M6-os autópálya elérte ugyan horvát–magyar határt, ám mivel a déli szomszédunknál egy kapavágás sem történt, emiatt az a „semmibe fut”. Bár a cikk szerint eredménytelenül, de keresték a horvát közlekedési minisztériumot az ügyben, hogy megtudják, mikor jelenik meg kivitelezési tender, valójában
a horvát sajtó két hete megírta, hogy a még hiányzó, Beli Manastirtól a magyar határig tartó, öt kilométeres autópálya-szakasz megépítésére kiírt pályázaton a Strabag és az Osijek Koteks is érvényes ajánlatot nyújtott be.
Az Index.hr szerint folyamatban van az ajánlatok elbírálása és a kivitelező kiválasztása, így
a szerződés aláírása után, még augusztusban megindulhat az építkezés.
Az öt kilométeres szakaszra megvan az építési engedély is, a munkálatok várhatóan 2025 első felében fejeződnek be. Mivel addigra az M6-os teljes egészben elkészül,
nem kell túl sokat várni arra, hogy Budapesttől egészen Eszékig vagy tovább, végig autópályán közlekedjünk.
A folyamatban lévő beruházások nyomán összesen háromszáz kilométer egybefüggő gyorsforgalmi kapcsolat jön létre Budapest és a bosnyák határ között. A bosnyákok kétségtelenül le vannak maradva, mivel a rájuk eső 350 kilométerből eddig csak 93 kilométert adtak át, de mostanában mintha ott is lendületet kaptak volna a munkálatok.
Még idén ősszel átadhatják a forgalomnak Mostartól délre a világ egyik legszebb hídját, és a hozzá csatlakozó húsz kilométer etapot.
Mindez pedig különösen jó hír a dalmát, illetve a montenegrói tengerpart szerelmeseinek, eddig ugyanis autópályán hatalmas, több száz kilométeres kerülővel, Horvátországon keresztül tudták csak megközelíteni a célpontjukat. A VC páneurópai folyosó a magyarországi M6-os autópályával és a horvátországi A10-es, A5-ös, illetve a bosnyák A1-es sztrádával együtt biztosít kapcsolatot Budapest és a horvát kikötő, Ploce között. A teljes hossz 635 kilométer, ebből 2025-re mintegy négyszáz kilométer fog kiépülni – közölte a Világgazdaság.
– olvasható a magyarnemzet.hu-n.
Vajon az NLC a HVG a Forbes megírja majd ezt is? Aligha, vagy max. egy mínuszos cikkben.
Undorító. Undorítóak vagytok!
mindenszo.hu
LEGYÉL NAPRAKÉSZ!