in ,

Az RTL Klub szabályosan nekitámadt Szijjártó Péternek – Vicces, amikor egy propaganda tv beszél propagandáról

Az RTL ismét nagyot alkotott

Itt van ez a fantasztikus RTL Klubos, vadiúj híranyag, amelyben Szijjártó Péter kijelentéseit támadják. Íme:
Természetesen elvárható egy Bertelsmann féle, Soros által kézivezérelt Tv-től, hogy hazudnak.
Először nézzünk meg egy fotót:
Képtalálat a következőre: „bertelsmann and soros george”
Ezen a fotón az RTL konzorcium feje, Bertelsmann látható, és természetesen Gyuribácsi. Ők így együtt. De ez az RTL Klub volt az, aki a 2018-as választásokon Soros Györgyöt megszólaltatta a Fidesz-KDNP kormánnyal kapcsolatban, pontosabban megjött a parancs, hogy Soros monológját le kell adni.
Nos, ez a tv merészel kormányzati, állami propagandáról beszélni Szijjártó Magyar Rádiós interjúja kapcsán, melyben Szijjártó elmondta, hogy világszerte működnek liberális álhírgyárak, és itt utalt a Trump elleni vádakra, amelyek most megdőltek (Trump nem játszott közre az oroszokkal az USA választásokon).Tehát ez a propaganda adó, az RTL Klub megszólaltatta Szijjártó kapcsán a liberális MÉRTÉK műhelytől Urbán Ágnest, aki felmondta a liberális tananyagot, hogy propaganda, és álhírgyártás a kormányközeli médiáknál van.Bizonyára Urbán Ágnes a 444-re gondolt, ami a minap előre legyártotta Novák Katalin felszólalása előtt a felszólalásáról szóló cikket! Vagy arra a HVG.hu-ra gondolt Urbán Ágnes elvtársnő, amiben a Fidesz vereségéről szólt egy időközi választás kapcsán, meg arról, hogy a Jobbik győzött. Csakhogy mindegyik induló független volt.Tehát azt a MÉRTÉK műhelyt kérdezték, aki évek óta folytat Magyarország és az Orbán kormány ellen lejárató kampányokat külföldön. Pl. Orbán Viktor kormánya ellen szólaltak meg rendszeresen a Reutersnek, a Freedom Housenak (ez egy Soros által finanszírozott szervezet, NGO), a Die Zeitnek, az ABC NEWs-nak, a The Guardiannak, a Spiegelnek, és a Tavares jelentés kapcsán is tettek nyilatkozatokat a külföldi sajtónak, persze hazánkat, és az Orbán  kormányt lejáratva. De a Financial Timesnál is rendszeresen vendégek voltak MÉRTÉK-ék.
Na, szóval ezek beszélnek propagandáról, meg sajtószabadságról.
Urbán Ágnes kedves, ha hallgatott volna, bölcs maradt volna.
Na, puszi!

mindenszo.hu

Kapcsolódó cikkek:

 

Tisztázzuk! – Püspökladányban nem is indult Fideszes jelölt

 

Ez már konkrét bűncselekmény – A 444 úgy írt Novák Katalin beszédéről, hogy az még el sem hangzott – Döbbenetes hazugsággyár a 444

Vélemény, hozzászólás?

Loading…

0

Hozzászólások

hozzászólás

Written by mindenszo

Elképesztő aljas módon működik az ellenzéki média – De mi, itt a nemzeti oldalon sosem adjuk fel!

Ismét a Fidesz nyert! – A Fidesz jelöltje győzött Szelevényen