in , ,

Agyhalál – Éppúgy szolgálja Sorost a brit baloldal, mint a magyar

Gyakorlatilag aznap, hogy a The Guardian nevezetű baloldali brit lap Orbán Viktort támadta, olyan színtiszta Soros-propagandát tolt, ami talán csak azoknak nem teszi egyértelművé a milliárdos nemzetellenes tevékenységét és befolyásolási szándékát, akik maguk is a tőzsdespekulánstól kapják a júdáspénzt

 

A baloldali The Guardian pár nappal ezelőtt írt Magyarországról, ami természetesen a legtöbb hazai ellenzéki médiumnak, 444-nek, hvg-nek, 24.hu-nak muníciót biztosított Orbán-fóbiájához.

De nézzük csak meg újra, mi történt. Adott egy leleplező írás a konzervatív The Telegraphrészéről, ami Soros György beavatkozásáról ír. Másképpen legalábbis nem lehet azt értelmezni, hogy a tőzsdespekuláns előbb 400 000 fontot, majd nem sokkal utána újabb 100 000 fontot szánt a Brexit megakadályozását célzó kampányra. És ez mellesleg nem az első eset, hogy a briteknek meggyűlik a baja a milliárdos „filantróppal”, hiszen ne felejtsük el, hogy egyszer már a fontot is bedöntötte.

Fotó: AFP

A sztori kirobbanása után pedig a baloldali Guardian egyből Soros György védelmére kelt

Szinte teljesen ugyanaz a forgatókönyv, mint Magyarország esetében, amely oroszlánrészt vállalt abban, hogy Soros György nemzetközi szervezeteinek tevékenységét leleplezze. Ennek létjogosultsága abban áll, hogy az Open Society Foundations által támogatott szervezetek nemcsak a bevándorlást segítik elő, és ezzel Európa keresztény alapjait veszélyeztetik, hanem nemzetállami politikába is beavatkoznak. Mindezt persze az adott állam polgárainak széles körű tájékoztatása, megkérdezése nélkül. Mismásolni nyugodtan lehet, de a bevándorláspárti tevékenység és a nemzeti érdekek elgáncsolása az üzletember részéről többször is bizonyítást nyert.

És mit ad Isten, Soros György leghangosabb védelmezői itthon is az ellenzéki, liberális, kozmopolita médiamunkások. Az egyetlen különbség a leleplezésre adott válaszban van. A hazai Soros-médiumok általánosságban véve inkább infantilis bagatellizálással próbálják a szőnyeg alá söpörni a problémát, a Guardian azonban szintet lépett, és úgy döntött, politikai indíttatásból a tőzsdespekuláns legnagyobb kritikusa, Magyarország ellen fordul.

S mitől olyan biztos, hogy politikai támadásról van szó?

Nos, ugyanazon a napon, hogy Orbán Viktort betámadta a lap, olyan kristálytiszta Soros-propagandát tolt, hogy a baloldali politikai indíttatás a támadás mögött csak annak nem egyértelmű, aki maga is a tőzsdespekulánstól kapja a pénzét. Nézzük csak:

Soros György nem az első milliárdos, aki olyan országok politikáját próbálja meg alakítani, ahol ő maga nem lakik, és nem is szavaz. […] Azon döntése, hogy pénzzel támogatja Nagy-Britannia maradását az Európai Unióban, üdvözlendő.”

Szó szerinti idézet. Örvendetes azonban, hogy a lelkiismeret, még ha csak freudi elszólás útján is, de kibukott a Guardianből, hiszen, mint ahogy arról mi is írtunk, korábban ugyanez a lap háborodott fel azon a feltételezésen, hogy Soros György „állítólag bábok módjára zsinóron rángat” embereket. Nos, a fenti idézet alapján mindenki döntse el maga, mennyire is hangsúlyos az az „állítólag”. Másik érdekesség, hogy a Guardian szerint az üzletember „nyíltan” végzi ezen tevékenységét.

A cikkben, amelyből az idézet is származik, természetesen előhúzták az antiszemita kártyát is,mivel azonban ez az érv már egy tízezerszeresen lefutott kör, sok kommentárt nem érdemel. A Sorost méltató propagandába és a konzervatívok elleni offenzívába természetesen több baloldali, liberális brit lap is becsatlakozott, ilyen például a Financial Times és az Independent is.

Az pedig már csak a sors iróniája lehet, hogy a milliárdos spekulánst éltető cikk alatt a Guardian pénzbeli felajánlásokra buzdít.

(forrás: Forisek Ádám, 888.hu)

Vélemény, hozzászólás?

Loading…

0

Hozzászólások

hozzászólás

Novák Katalin: A házasság reneszánszát éli

AGYHALÁL – A HVG bérkommentelői szerint a Szeviép ügy “Fideszes ügy”, Czeglédy ügy meg “nincs”, 2014-ben a Fidesz pedig az erdélyi szavazók miatt nyert