in , ,

Tarlós kiosztotta a zuglói pojácát: férfiatlan Karácsony Gergely örökös nyafogása

A parkolóoszlopok legyenek bekötve a NAV-hoz

Budapest főpolgármesterével, Tarlós Istvánnal készített interjút a Magyar Nemzet, néhány fontos részletet idézünk a beszélgetésből:

A zuglói parkolási ügyek kapcsán: Szerintem Karácsony Gergely a maga szempontjából súlyos taktikai hibát követett el már a téma felvetésével is. Nem tudok mást mondani: ahogy Karácsony úr kezeli a fizetőparkolás ügyét, és ami e mögött van Zuglóban, az felveti a kérdést, hogy nemhogy főpolgármesternek, de még kerületi polgármesternek sem alkalmas. Letagad napnál világosabb dolgokat, bemártja az őt jelölő Párbeszédnél sokkal nagyobb pártot. Amit tesz, az roppant férfiatlan dolog, ahogy az örökös nyafogása, panaszkodása is, hogy őt mindig bántják. Engem hányszor támadtak, pocskondiáztak a szélsőliberálisok és szélsőbalosok az elmúlt harminc évben? Ezen túlmenően tény, Zuglóban két év alatt kiugróan magas, 793 millió forintos hiányt hoztak össze a fizetőparkolással. Ráadásul itt van kezemben a 2019-es zuglói költségvetés, amelybe Karácsony Gergely előterjesztése alapján újabb 301 millió forintos veszteséget terveztek be. Ezeknek a hiteles adatoknak a fényében nem tudom, miről beszél a polgármester úr. A nyereség vagy a veszteség a bevételek és a kiadások előjeles különbsége. Itt mese nincs.

 

A fizetős parkolási rendszerek átláthatóságáról: Pintér Sándor belügyminiszter irányításával, Varga Mihály pénzügyminiszter közreműködésével azon dolgozunk, hogy a parkolóoszlopok – egy szélesebb körű projekt részeként – be legyenek kötve a NAV-hoz. Így biztosított lesz, hogy ne tudjanak a pénzek elfolyni. Ami Karácsony Gergely NAV-val kapcsolatos levelét illeti, a zuglói polgármester nem először perdül a kamerák elé és áll egy akció élére, amit nem is ő kezdeményezett, vitt végig. Ráadásul úgy, hogy a parkolással kapcsolatos negatív történések az ő kerületére a legjellemzőbbek. Emlékeztet a dolog arra, amikor Demszky a saját ablaka alá állt és dudált, tiltakozva a kátyúk ellen. Azt is figyelembe kell venni, hogy nem szabad a kerületek közé egyenlőségjelet tenni. Sok helyen tisztes nyereséggel üzemel a rendszer. Ezt a témát évek óta forszírozom, a jövőben sem fogom elengedni, és folytatom az egyeztetést a miniszterelnök úrral. Van erről vitánk.

 

A következő fejlesztésekről: Határozatot hoztunk a BKV további járműcseréjének – buszok, trolibuszok és villamosok – forrásbiztosításáról. Megtárgyaltuk a Lánchíd felújításával kapcsolatban a híd tágabb környezetének – Széchenyi István tér, Clark Ádám tér, József Attila utca – komplett rekonstrukciós forrásairól szóló előterjesztést. A kiviteli tervek elkészítésére a kormány biztosítja a pénzt. Előzetes döntést hoztunk a módosított Balázs Mór közlekedési terv, mai nevén Budapesti mobilitási terv lezárásáról. Megtárgyaltuk a Ferihegyi repülőtérre vezető gyorsforgalmi út felújításáról szóló előterjesztést, illetve a Versenyképes Közép-Magyarország operatív program kerékpáros beruházásaihoz a többletforrás biztosítását. A Kőbányai út komplex rekonstrukciója kapcsán döntöttünk a villamospálya felújításáról, és határoztunk a Kvassay híd felújításáról is. Elfogadtuk a 2010–2019 közötti, valamint a 2019 utáni állami, fővárosi és közösen megvalósított, illetve folyamatban lévő fejlesztések leltárát. Nem utolsósorban pedig tárgyaltunk a már korábban beígért, az állam és a főváros által létrehozandó metrófejlesztési alapról. Az alap célja elsősorban az, hogy ha valamilyen felújításra, beavatkozásra van szükség, akkor legyen elérhető forrás.

(forrás:magyarforum.hu)

Nem stadion – Közlekedési fejlesztésekkel épül új iskola Budakalászon – Az ellenzéki sajtó hallgat

Elképesztő aljas módon működik az ellenzéki média – De mi, itt a nemzeti oldalon sosem adjuk fel!