in ,

A Megafon becsicskította a DK-s Nyugati fényt – Helyreigazítási pert vesztett a Nyugati Fény a Megafonnal szemben

A DK-közeli lap valótlanul állította, hogy a szervezet közpénzből végzi tevékenységét.

A portálon azt írják: „A Nyugati Fény – Demokratikus ellenzéki hír- és véleménymagazin  internetes sajtótermék oldalán 2021. május 7. napján 12:40 perckor közölt »Új Megafon-csillag közpénzből: Régi-új megmondóemberrel támadja le a Facebookot a Fidesz (+videó)« című cikkünkben valótlanul állítottuk az alábbiakat:

– Valótlanul állítottuk, hogy a Megafon a tevékenységét közpénzből finanszírozza.

– Valótlanul állítottuk, hogy a Megafon közpénzből végzi tevékenységét.”

A lap kiemeli: a fentiekkel szemben a valóság az, hogy ezen állítások valótlanok és megalapozatlanok, a Megafon tevékenységét nem közpénzből finanszírozza.

A valós tény, hogy a Megafon független forrásokból működik, tevékenységéhez sem a kormány, sem bármely politikai párt támogatást nem nyújt,

sem közvetlenül, sem közvetett módon közpénzt a Megafon a működéséhez nem kap.

 

 

(mandiner.hu)

 

 

Add tovább!

Vélemény, hozzászólás?

Loading…

0

Hoppá! Az ördög ügyvédje – Nyomozást rendelt el az ügyészség Varga Judit feljelentése alapján

Elhunyt Dobos Attila