in ,

A Simicska család partiba vágta a libsi média szűzlányát.

Nagy a baj, vége a függetlenségi mítosznak

Világrekordot döntött tegnap önámításban a ballib sajtó, miután kiderült, hogy Simicska Lajos rátette a kezét az Indexre. A Népszava ügyes mezőnyjátékkal tartotta a labdát, le nem írta Simicska nevét, ahogy a Hír TV se emlegette saját tulajdonosát.

A Hvg.hu azonban bombagólokat szerezve verte a tönkre a mezőnyt, például olyan állításokkal, hogy „Régóta mentek a találgatások, vajon meddig tud ellenállni a kormányhoz közeli médiaúthengernek a legnagyobb portál, de úgy tűnik, megtalálták a megoldást a befolyástól mentes működés biztosítására.” Istenem, de szép ez! Sokáig keresték, sőt maga Simicska Lajos is beszállt a kutatásba, és heuréka, megtalálták biza a megoldást, és most aztán el van hárítva minden befolyási kísérlet.

Sőt, Simicska Lajos saját magát hárította el. Csak csengeti a lóvét, és csendben elviszkizik a sarokban. Legalábbis a Hvg.hu szerint. Itt van például az a parádés megállapítás, hogy „Az alapítvány célja deklaráltan az, hogy a magyar média függetlenségéért harcoljon.” Igen-igen ádáz küzdelem ez, Simicska rokonával az alapítvány igazgatóságában! Tényleg most röhögöm szét az arcom. De a Hvg.hu még pofátlanabbul csalja a meccset, mint Kassai Madridban: „Információink szerint pont az a változás lényege, hogy az új tulajdonos tartalmi kérdésekbe ne szólhasson bele, vagyis a szerkesztőség továbbra is zavartalanul végezhesse a dolgát.”

A cikk a következő oldalon folytatódik…

Vélemény, hozzászólás?

Loading…

0

Bayer Zsolt írása – Egy mondat Szotyori-Lázárról

Az Index.hu – A liberális világítótorony fénye örökre kialszik…