A Kreatív összeállítása szerint a CBA és az Umbrella együttműködéséből született Kasszás Erzsit hiába gyűlöli a teljes liberális médiapiac, mert a neten mémmé váló, a köztudatot meghódító, szerethető Kasszás Erzsi belopta magát a vásárlók szívébe. A legutóbbi adatok szerint a CBA forgalma nagyot nőtt az első fél évben, és a kiskereskedelmi lánc illetékesei szerint ebben Kasszás Erzsinek is szerepe van.
Szerencsére a CBA marketingesei nem hallgattak a károgókra, és az üzletlánc kitartott a figurája mellett, folyamatosan frissülő tartalmakat készítettek, sőt vidéki roadshow-kat is leszerveztek Erzsinek.
Dárdai Adrienn, a CBA marketingvezetője a múlt heti Internet Hungaryn az Erzsit megformáló Balázs Andreával és az Umbrellát képviselő Uhrin Viktorral közösen tartott előadásában arról beszélt, hogy a kampány valós hatását ugyan hosszabb idő alatt tudják majd mérni, de az már biztos, hogy a bázishoz képest 12 százalékos forgalomnövekedést ért el a CBA.
Ez az adat a 2017 első félévének forgalomváltozása 2016 azonos időszakához képest. Ez komoly növekedés, különösen azt figyelembe véve, hogy a CBA hálózata csökkent időközben, miután tavaly szerződést bontottak a csődbe jutott Nógrád megyei partnerükkel, a Palóc nagykerrel.
(Oláh Gellért, 888.hu)