Ahhoz, hogy ennyi villamost zökkenőmentesen fogadni lehessen, a BKV-nak fel kellett volna újítania a ferencvárosi kocsiszínt, illetve két másik remízben is fejleszteni kellene a vágányokat, kitérőket és karbantartó csarnokokat.
A már régebben megrendelt, 51 darabos, uniós forrásokból finanszírozni tervezett kontingens leszállítása ugyanis megakadt, és csak az utolsó pillanatban sikerült ide-oda csoportosított pénzekből kifizetni az egyébként igen jutányosra kihozott vételárat, írják.
„Szóval ha jól értem, mintha vettünk volna egy új elektromos autót, csak nincs hozzá töltőnk?”
– összegezte Vitézy Dávid, a Fővárosi Önkormányzat klímavédelmi, közlekedési és városfejlesztési bizottságának elnöke a testület legutóbbi ülésén, miután meghallgatták a BKK és a BKV szakembereit arról, hogy baj lesz, ha a főváros nem ad pénzt az új villamosok pályafejlesztéseire.
Ahhoz, hogy ezt a mennyiségű villamost zökkenőmentesen fogadni tudja, a BKV-nak már rég fel kellett volna újítania a ferencvárosi kocsiszínt, valamint két másik remízen is fejleszteni kellene: vágányokat, kitérőket, karbantartó csarnokokat kell építeni és rendbe hozni.
Ahhoz pedig, hogy a régi villamosoknál szélesebb új CAF villamosok új vonalakon tudjanak megjelenni, át kell építeni a vágányhálózatot, meg kell erősíteni az áramellátást, fejleszteni a jelzőberendezéseket, megemelni és akadálymentesíteni a peronokat.
(Vadak)
Kérlek segítsd munkánkat és a mindenszo.hu fennmaradását, mert a liberálisok el akarnak minket TAPOSNI!
Támogasson minket!
Kártyás fizetéshez kattintson az összegre, amennyivel támogatni szeretne minket.
Egyedi összeggel szeretne támogatást küldeni? Kérem, írja be az összeget, majd nyomja meg a "Támogatom" gombot!
Átutalással szeretne támogatást küldeni?