3
„A pofátlan Ryanair idióta vezetőjének viselkedése is egy újabb érv amellett, hogy még több magyar multi kell, még nagyobb arányban kell növelni az egyes szektorokban a magyar tulajdon arányát. Hogy miért? Nézzük!
- A háború és az elhibázott brüsszeli szankciók miatt gazdasági válság alakult ki egész Európában, megnövekedtek a terhek, a gazdasági növekedés mértéke pedig visszaesik, több országban recesszió is jöhet.
- Ebben a helyzetben a kormányok két utat választhatnak: az emberektől vonnak el pénzt (nyugdíjcsökkentés, fizetéscsökkentés stb.) vagy fokozottabban bevonják a közteherviselésbe azokat a vállalatokat, amelyek profitot, sőt extrapforitot termelnek.
- A vállalatok bevonása hosszútávon kifizetődőbb az embereknek és a cégeknek is: a lakosságnál marad pénz, így fennmarad a fogyasztás, igénybe veszik a szolgáltatásokat, tehát a vállalatnak lesz bevétele. Ha a baloldali válságkezeléshez hasonló megszorítások érnék az embereket, akkor az a cégeknek is rossz lenne, hiszen nem lenne kereslet a termékeik és a szolgáltatásaik iránt, így nekik is leépítésekbe kellene kezdeniük.”
– írja Deák Dani.