in ,

Agyhalál: Fegyőr vidéki vasútvonalakkal akadályozná meg a budapesti dugókat

Sokan bántják Fekete-Győr Andrást a miatt, mert a válaszadási kísérletei éppen annyira sikeresek, mint az amerikai demokráciaexport a Közel-Keleten.

 

 

A momentumos Fekete-Győr mielőtt jól megpakolta volna a „baszatáskát” az EFOTT-on, még az ATV-ben megfejtette, hogy a nagykörúti dugókat a vidéki, vasúti mellékvonalakkal lehetne megszüntetni. Na, így kell két lépésben mattot adni a józan észnek.

Sokan bántják Fekete-Győr Andrást a miatt, mert a válaszadási kísérletei éppen annyira sikeresek, mint az amerikai demokráciaexport a Közel-Keleten. Annyi kis különbséggel, hogy a Momentum elnöke a tévéstúdiókban nem tálib harcosok, hanem a kérdések ellen küzd, a csapatkivonások helyett pedig egy bátortalan „nem tudommal” szokott visszavonulót fújni. Mielőtt azonban elment az EFOTT-ra „jól megpakolni a baszatáskát” (erőltetett jófejkedésről magyarra fordítva ez annyit tesz, hogy jól berúgni, mert igen, amúgy a mi Bandink az 1998 márciusi Popcorn magazint fellapozva, meg a Szívtipró gimit megnézve szokott olyan életidegen kifejezéseket használni, mint a ’wow’, meg a ’nyomjuk a chillt’, ezzel mutatva, hogy miközben ő egy államférfi, azért a lelke legmélyén valahol megmaradt lázadó kiskamasznak is), még az ATV-ben megpróbált tudni és okfejteni.

Miután ugyanis hónapok óta a budapesti dugók uralják a közbeszédet és a fővárosi autósok dühközpontját, Fekete-Győr András is érzékelte, hogy a problémára valamiféle választ kellene adni. És a baszatáskájában fejében nyomban meg is született a megoldás:
Mert sorra szűnnek meg a különböző mellékvonalak, és fejlesztenünk kellene a vasúti közlekedést. Miért? Mert zöld. Mert környezetkímélő. És mert autóval állunk a dugóban folyamatosan.
Nem akarunk kellemetlenkedni, mint a legdurvább másnaposság kellős közepén a zaj és napfény gyilkos párosa, de az van, hogy a dugó a nagyvárosi lét velejárója (meg nyári szezonban az M7-esé). A vasúti mellékvonalak pedig vidéken vannak, és főszabály szerint apró településeket kötnek össze. Így ha Vöckönd és Kemendollár között nem szűnik meg a vasúti személyszállítás, az egyfelől természetesen nagyon jó a vöcköndieknek és kemendolláriaknak, másfelől azonban a nagykörúti dugó mértékére semmiféle ráhatása nincs.És csak hogy Fekete-Győr is megértse: ha a baszatáska alapos megpakolása után másnap Aspirinért könyörög, erre a szomszéd kispajtása kap egy Neocitrant, az gesztusnak nagyon szép ugyan, de az alapproblémán (a mi Bandink irgalmatlan fejfájásán) semmit sem változtat.

Persze, értjük mi, nagyon is értjük, hogy a párhuzamosok is összeérnek a végtelenben, és a pillangó szárnyának rebegtetése is tornádót okozhat a Föld túlfelén. Na szóval, egyszóval, hogy minden mindennel összefügg. Fekete-Győr nagyvárosi dugók és vidéki vasútvonalak kapcsolatáról szóló okfejtése meg leginkább azzal, hogyan tudja egy párt varázstalanítani a saját eredettörténetét. Ami valahogy úgy szólt, hogy van itt egy csapat világlátott, csillogószemű fiatal, akik a puttonyukat nyugatos műveltséggel jól megpakolva visszatérnek, és a haza nyomban fényre derül. Aztán ebből lett az, hogy Fekete-Győr a nagykörúti dugó megoldásaként felkínálja a vöcköndi vasútvonalat, az első adandó alkalommal pedig befaroltak a posztkommunista MSZP, az exnáci (?) Jobbik és Gyurcsány mögé. De legalább a baszatáska jól meg van pakolva – csak ehhez kár volt lejáratni a nyugatosch műveltség mítoszát.

 

(drot.info)

 

 

Add tovább!

Menekülnek, mint a kutyák: Merkel bejelentette, hogy bevetik a német hadsereget Afganisztánban az evakuáció során

Durva GDP adat: közel 18 százalékkal nőtt a gazdaság teljesítménye