in ,

A jobboldali sajtó megint belesétál az előválasztás nevezetű marketing-csapdába! Nem kéne! Ébresztő!

Ez az egész felhajtás egy marketing eszköz!

Ébresztő, jobboldali sajtó! Nem tanultunk a 2019-es önkormányzati választásokból?

Előválasztás. Ez csak egy marketing fogás, hogy a baloldali mellett, a jobboldali sajtó is a látszólagos „baloldali marakodásról” adjon hírt, mert az hiszi a jobboldali sajtó, hogy „de jó! Ezek marakodnak”, pedig semmi, de semmi másról nem szól az egész, mint egy ügyes marketing húzásról. Lehet végre az ellenzékről beszélni mindenhol, megismerni a jelölteket és úgy járunk megint mint Hódmezővásárhelyen, amikor azt sem tudtuk, hogy Maki-Zörej Péterrel szemben ki a Fideszes jelölt! Most meg tudná valaki mondani, ki volt a Fideszes jelölt? Na ugye!

(A Magyar Nemzet máris népszerűsíti az előválasztási cirkuszt)

Inkább az előválasztást kompenzálandó, találjon ki a Fidesz-KDNP is egy ellen-népszerűsítő kampányt, hogy a jobboldalról legyen végre szó a jobboldali sajtóban, és ne az ellenzéki álelővásztási marketing kampányról!

 

Ébresztő, jobboldali sajtó!

 

 

mindenszo.hu

 

 

Oszd meg a barátaiddal is!

Nem lesz miniszterelnök-jelölt BolondSzél Bernadett – De ez kit érdekel?

Sajtóklub – A teljes stáb elküldte Jourovát melegebb éghajaltra – Videó