in

Célba ért kollégánk (PS) érzékenyítő kampánya, leszedi plakátjait a Coca-Cola

Nánánánáná, levelet kaptam, love

Noha két napja még büszkén jelentette ki a Coca-Cola Hungary, hogy soha nem fogják leszedni a Pride évszázad tiszteletére kitett plakátjaikat, mára megváltoztak, mégis lekapják a boldogan ölelkező, kezükben kólát szorongató melegpárokat, hogy helyükre színes kis palackokat tegyenek. Az üzenet változatlan: love is love. Nánánánáná, levelet kaptam, love.

Jól eldugott közleményben jelentette be a Coca-Cola Hungary, hogy leszedik a sok indulatot gerjesztett, a szerelem sokszínűségét hirdető plakátjait a köztereinkről. A 24.hu kérdésére mindezt úgy magyarázták, hogy eleve így tervezték (vö: én így szoktam leülni). A plakátok ugyan mennek, de velünk marad a gyűlölet, ami azért záporozik ránk, mert szemtelen módon felmondtuk a liberális közmegegyezést és mindenféle jó/rossz fogalmazásokkal felborzoltuk a szivárványos kedélyeket. És velünk maradnak a tolerancia nevében öldökölni akaró beteg állatok, akiket a magukat újságírónak becéző gyűlöletipari melléktermékek uszítottak ránk, miután írásainkat megfelelő narratívába csomagolva a csőcselékük elé dobták.

 

Csak béke legyen és szeretet. Hate is Hate.

A nyitóképen a Coca-Cola kampányának új szereplői láthatók.

***

Bár a mi változatunkat hatásosabbnak gondoljuk!

 

(Ambrózy Áron, pestisracok.hu)

Hoppá! Szigorúbb büntetést javasol az állatkínzóknak a Fidelitas!

Akcióban a brazil elnök! Bolsonaro ott szúrt oda a „függetlenobjektív” sajtónak, ahol a legjobban fáj