in ,

BEISMERÉS! – Vona beismerte, hogy a Hír TV és a Magyar Nemzet is jobbikos pártszócső volt

A kampány során már többször megírtuk, hogy a függetlenobjektívnek álcázott Magyar Nemzet és Hír TV valójában a Jobbik szólamait erősítette fel

A kampány során már többször megírtuk, hogy a függetlenobjektívnek álcázott Magyar Nemzet és Hír TV valójában a Jobbik szólamait erősítette fel. Ezt most Vona Gábor is elismerte egy interjúban.

A Magyar Nemzetnél és a Hír TV-nél dolgozó újságírók folyamatosan tagadták, hogy közük lenne a Jobbikhoz és Vona Gáborhoz, ám utóbbi a HVG-nek adott interjújában elárulta, hogy Simicska ajánlatát – amely tartalmazta az oligarcha médiafelületeit is – a párt elfogadta.

A HVG kérdésére, miszerint elfogadná-e most is Simicska segítségét, Vona a következőképp válaszolt:

ha egy kormányváltásra készülő párt előtt egy napilappal és televízióval rendelkező médiavállalkozó kinyitja az ajtókat, akkor azt rá is lehet vágni, vagy használni lehet a felkínált felületeket. Mi az utóbbit választottuk.”

Majd így folytatja:

Nem hiszem, hogy lett volna lehetőségünk visszautasítani, hogy a Magyar Nemzet vagy a Hír TV adjon nekünk felületet. Nyilván volt érdekazonosság is.”

Ezzel lényegében Vona Gábor beismerte, hogy mind a Hír TV, mind a Magyar Nemzet jobbikos propagandát tolt. Persze a független, objektív, érték- és mértéktartó szlogenek szellemében.

Korabeli gúnyrajz.

(forrás:888.hu)

Vélemény, hozzászólás?

Loading…

0

Hozzászólások

hozzászólás

NA, UGYE! – Soha nem volt még ennyi turista Magyarországon

Ördögi! – Mennél jobban szidják Orbánt, annál többen szeretik