in ,

A 24.hu hatalmas hazugságspirálba került – Egy szavukat sem lehet már elhinni

A balliberális média a héten is nagyot ment

Ismét árnyékra vetődött a 24.hu

 

 

A 24.hu írta, hogy “köddé vált Tiborcz István pályázata” egy nyilvános adatbázisban. Az üggyel kapcsolatban. A lap az ügyben a Miniszterelnökséget kereste meg, akik továbbították a megkeresést az agrárminisztériumnak. Az agrárminisztérium el is küldte a válaszát, csakhogy azt a 24.hu-nak nem sikerült leközölnie. Cikkünk megjelenéséig nem hozták le.

A minisztérium azt közölte, hogy a cikk állításaival ellentétben ugyanazon pályázaton Tiborcz István nem kapott két alkalommal támogatást ökológiai gazdálkodásra. A hivatkozott VP-4.11.1-11.2-15. Ökológiai gazdálkodásra történő áttérés elnevezésű pályázati felhívás nyertesei öt évre vállalnak kötelezettséget, így a részükre megítélt és feltüntetett támogatás is öt évre vonatkozik. Ezen támogatást egy terület vonatkozásában csak egyszer lehet elnyerni – írja az Origo.

Az Agrárminisztérium közölte, hogy jelen esetben a kötelezettségvállalás kezdetének első éve 2016. Tekintettel arra, hogy a támogatás egységesen hektár alapon kerül megállapításra, a támogatói összeg növekedése csak akkor lehetséges, ha támogatott terület nagysága növekszik. Ebben az esetben is ez történt: egyetlen támogatott pályázata van, a támogatási összeg és a támogatói okirat módosítására a szabályoknak megfelelően azért került sor, mert a szóban forgó földterület nagysága is nőtt.

Ezzel együtt a hiteles támogatási adatok is módosultak a honlapon, ahol a megjelenített címadatok ebben a támogatási formában a támogatott lakóhelyét jelzik, nem a megvalósítás helyét, tekintettel arra, hogy adott esetben több megvalósítási hely is lehet nyertes egy pályázó esetében. A fentiek alapján tehát a támogatotti adatok ideiglenesen kerültek levételre, az eljárásnak megfelelően – írta az Agrárminisztérium. A pályázaton 2200 nyertest hirdettek, összesen 62 milliárd forintnyi támogatással.

Lényegében tehát az történt, hogy választ kaptak a kérdésre, amelyet feltettek, azt nem közölték, és még a pályázati papírokat sem tudták értelmezni.
Hajléktalanbiznisz

A 24.hu a héten azzal vétette észre magát, hogy a csepeli önkormányzat tiltakozott egy újságcikkük miatt. A 24-nél ugyanis napokig üldözték a hajléktalanokat egy-egy nyilatkozatért az újságírók, ám ezt csak úgy sikerült elérni, hogy pénzt adtak egy alkoholistának. A cikkben azt próbálták bebizonyítani, hogy az önkormányzat által alkalmazott biztonsági őrök verik a hajléktalanokat. Ám áldozatot nem sikerült találni, csupán olyanokat, akik állítólag láttak valamit – egy kis pénzért cserébe.

Beindult az Index is

A héten Kubatov Gáborral kapcsolatban kellett közzétenniük helyreigazításokat. Elképesztő állításokat írt le ugyanis a tarháló hírportál. Például ezt: “Valótlanul híreszteltük, hogy Kubatov Gábor utasítást adott Ricardo Moniz megverésére.”

A portál mostanában nagyot megy, egy lejáratócikk miatt ugyanis az egyik legismertebb újságírójuk, Dezső András ellen indult büntetőeljárás.

 

(Bácskai Balázs, 888.hu)

Vélemény, hozzászólás?

Loading…

0

Hozzászólások

hozzászólás

Nem stadion! – Összesen 16 milliárdból újul meg a tatabányai kórház

Larry King úgy szétoltotta a CNN-t, hogy öröm volt nézni