in ,

Most már biztos: soha többet nem lesz főpolgármester Karácsony Gergely – Totális kudarc a városvezető munkássága

Semmit nem tud felmutatni

Hamarosan lejár a főpolgármester mandátuma és újra önkormányzati választások lesznek. Ideje megvizsgálni a budapesti vezetés teljesítményét. Nem lesz nehéz. Nézzük.

 

Budapest közlekedése

Egy főpolgármester legfontosabb feladata többek között az lenne, hogy az itt lakó közel 2 millió ember életkörülményeit javítsa, például a közlekedés folyamatos fejlesztésével. Meghallgatni az emberek véleményét és úgy cselekedni, például budapesti konzultáció készítésével, amilyen nem történt. Foglalkozni kellene a peremkerületek leszakadásával, de ezen a téren sem történt semmiféle javulás. A belváros sem lett élhetőbb. A Lánchidat hiába újították fel, lényegében nem funkcionál. Egyelőre sem a gyalogosok, sem az autósok nem közlekedhetnek rajta. Az olyan elmebeteg ötletek, melyek szerint Budapesten 30 km / órára kéne csökkenteni az 50 km / órás sebességhatárt: ahogy írtuk, elmebeteg ötlet, szakmailag, környezetvédelmi szempontokból totális kudarc lenne, sehogyan sem kivitelezhető.

 

Környezetvédelem

Sok-sok fát és zöld Budapestet ígért az új vezetés, benne a főpolgármester. Kis facsemetéket cipelt mindenhova, ezzel kampányolt:

 

Remek kampányelem volt, de változás ezen a téren sem történt Budapesten: nem lett zöldebb, sőt, elég csak ránézni az „új” Blahára: kopár, sivár, tiszta kő.

 

 

 

Köztisztaság

Semmi javulás, nincs nagyobb tisztaság, helyette viszont lett több hajléktalan, kosz, mocsok, bűz, patkányok és szemét.

Fotó: Máté Krisztián (MK) Metropol

 

 

 

Közösségi közlekedés

Metró: nincs légkondicionálás sem, pedig törölközőben kampányoltak nyáron Tarlós ellen, íme:

 

Klíma azóta sincs.

A hármasmetró felújítása pedig csúszik és drágább. Pedig Tarlós elindította a felújításokat, az új, magas és vékony főpolgármesternek csak be kellett volna fejeznie a munkálatokat. Ez sem sikerült. Drágább lett, pont úgy, mint a Lánchíd felújítása.

Sem a külvárosi, sem a belvárosi közösségi közlekedés nem lett jobb.

És akkor még nem beszéltünk a kukák egyharmadának leszereléséről, a BKK jegyautomaták megkurtításáról, a terek, parkok nem gondozásáról, a gazt meg elnevezték méhlegelőnek. De nem írtunk a felfestett bringasávokról sem, az autósok elől elzárt sávokról, a növekvő dugókról.

 

 

A főpolgármester eddigi regnálása egy totális kudarc

Nincsenek eredmények. Nincsenek pozitív ötletek, csak szigorítás, autósüldözés és kísérletezés közel 2 millió emberrel. Nincs, nem lett zöld Budapest. Szabadabb sem lett főváros és élhetőbb sem. Az együttműködés keresése helyett a folyamatos országos politizálás nem vezetett eredményre. Az ostoba kampányok, pr-tevékenységek sem hoztak hasznot Budapestnek, a folyamatos facebookozástól nem lett jobb Budapesten élni, a főpolgármester pedig lényegében csak ezt csinálta, azaz valamelyik munkatársa.

 

 

Az ellenzék, benne Gyurcsány vezetésével, nem fogja engedni, hogy a jelenlegi szerencsétlen, kontár, totálisan amatőr főpolgármester újra jelölt lehessen, ugyanis vele már semmi esély egy következő önkormányzati választáson. Ezt a főpolgármester is tudja.

 

 

mindenszo.hu

 

 

 

Tisztázzuk ezt is végre: a főrabbi szerint nem igazak az Orbán Viktort ért rágalmak

Hivatalos: 500 milliós kár keletkezett a 18. kerületben – A felelős: Szaniszló Sándor