in , ,

Libsi agymosás gyerekeknek: Soros pécsi „civiljei” migránsimádatra agitálják a magyar iskolásokat

Újra akcióba lendült a vidéki Soros-hálózat

Agymosás gyerekeknek: Soros pécsi „civiljei” migránsimádatra agitálják a magyar iskolásokat

Újra akcióba lendült a vidéki Soros-hálózat. Ez alkalommal a pécsi Soros-kitartott Emberség Erejével Alapítvány tizedik osztályos gyerekeknek készít „migránsérzékenyítő” tanterveket. Az agymosás célja, hogy a tanulók beleképzeljék magukat a migránsok „sanyarú” helyzetébe, vagy például találják meg a legkönnyebb és legjobb utat Európa felé.

Az agitációs propagandaképzést már tesztelték is magyar gyermekeken. Sorosék tehát célba vették a legfiatalabb, legkönnyebben manipulálható célcsoportot eszement tanaik terjesztéséhez: a gyermekeket.

Ahogyan azt már korábbi cikkünkben feltártuk, a Pécsett működő Emberség Erejével Alapítvány az egyik legnagyobb olyan vidéki civil szervezet, amely nyíltan Soros György amerikai spekulánshoz köthető, vagy a hozzá valamilyen formában köthető szervezetek (Open Society Foundations, Norvég Civil Támogatási Alap, Amnesty International Magyarország, TASZ satöbbi) támogatását élvezi. A Soros által kitömött szervezet ezúttal iskolák számára készített olyan tanterveket „egyMÁStan” címmel, amelyben a spekuláns egyik imádott témakörével, a migrációval kapcsolatban érzékenyítenék a tizedik osztályos magyar gyermekeket. A földrajzórákba sűrítve számos témát dolgoztak ki, amelyek között a menettanterv szerinti nyolcadik óra alkalmával, az iskolások betekintést nyerhetnek a szervezet által elképzelt migránshelyzetbe.

Érzelmi manipuláció a köbön

„BEFOGADOD-E A SZEGÉNY MIGRÁNS-CSALÁDOT?”

A fejtágító alkalmával három gyakorlatot hajtatnak végre a gyerekekkel:

  1. Meg kell különböztetniük, ki migráns, menekült, vagy bevándorló. A gyakorlat célja, hogy letisztázzák a fogalmakat, a migráció okait próbálják kideríteni, illetve a szír helyzetet az ő meglátásuk szerint magyarázzák el.
  2. A „Befogadjuk?”, vagyis a második gyakorlat már inkább a gyerekek érzelmeit próbálja meg ravasz módon manipulálni. Ez alkalommal a migránsok élethelyzetét akarják megismertetni a diákokkal a befogadó attitűd fontosságának sulykolásával. A feladat a következő: az iskolások alakítják a bevándorlási hivatal munkatársait, akik arról döntenek, befogadnának-e családokat az országba, vagy szétválasztanák-e őket, esetleg senkit nem engednének át a határon. Igen ám, de ha ez még mindig nem volna elég, a tanároknak igyekezniük kell minden alkalommal szembesíteni a diákokat azzal, ha netalántán „előítéleteik” lennének valamely fiktív migránssal kapcsolatban, és a gyerekek érzelmeit kihasználva meg kell kérniük az iskolásokat, gondoljanak bele, minek kellene megtörténnie ahhoz, hogy néhány tárggyal útnak induljanak, valamint a kétségbeesés milyen cselekedetre sarkalná őket… Így kell érzelmileg manipulálni a gyermekeket!

  3. A harmadik szimuláció, a „Találd meg az utad!”. Ebben a BBC által készített „játékban” a diákok szír menekültekké változnak, és lépésről lépésre kell döntéseket hozniuk arról, hogyan próbálnának meg eljutni Európába. Ennek során Szíriából indulnak a gyerekek, és minden lépés előtt két választási lehetőségük van, a cél pedig, hogy minél előbb Európába jussanak anélkül, hogy belefulladnának a tengerbe, vagy például török menekülttáborba kerülnének.

„A diákok szír menekültekké változnak”

MÁR TESZTELTÉK IS GYEREKEKEN

A külföldről kitartott, álcivil szervezet ezen akciójával kapcsolatba felkerestük Mester Zoltán kommunikációs vezetőt, és azt kérdeztük tőle: hogyan lehetséges, hogy egy nem az iskolák alkalmazásában álló, oktatási tevékenységet hivatalosan nem végző csoport állít össze átvehető tantervet.

Volt egy projektünk „Az emberi jogi nevelés integrálása a közoktatásba” címmel az EGT/Norvég Civil Támogatási Alap támogatásával 2015-2016-ban. Ebben a projektben dolgoztuk ki a most népszerűsített óravázlatokat, több lépésben. Először feldolgoztuk a hatályos kerettanterveket abból a szempontból, hogy megnézzük, hol vannak benne az emberi jogi neveléshez köthető tartalmak. Ahol ilyet találtunk, ott megnéztük, hogy az adott tanegységnél milyen ismeretek és fejlesztési követelmények vannak és ezek milyen kulcsfogalmakat emelnek ki.

Ezután megnéztük az államilag hozzárendelt óraszámot és ezt alapul véve dolgoztuk ki a tanmeneteket. Vagyis annyi órára lebontva, ahogy a tanterv előírja és azokkal a fejlesztési célokkal, követelményekkel. Ezért mondjuk azt, hogy alkalmazható azokban az oktatási intézményekben, amelyekre az adott kerettanterv vonatkozik. Ezeknek a tematikáknak a gyűjteménye az egyMÁStan.

– magyarázta Mester Zoltán, hozzátéve, eddig egy intézményben sem vezették be, azonban természetesen partnerintézményeikben kipróbálták „élesben” is egy, az adott tantárgyat oktató pedagógus önkéntes segítségével, mint például a Pécsi Szakképzési Centrum –Zipernowszky Károly Műszaki Szakközépiskolában.

Az ordítóan egyoldalú agymosás fényében megkérdeztük a kommunikációs vezetőt, vajon arról is felvilágosítást kapnak-e a gyerekek, hogy a tömeges migráció milyen hatással van az Európai Unió egységére, illetve a tagállamokra egyaránt, ismertetik-e velük például a Németországban alakult 120 decibel nevű mozgalmat, amelyben fiatal nők beszélnek arról, hogy elegük van és nem akarnak tovább félni, nem akarják elfogadni a napi szintű nemi erőszakot, a késeléseket és az öldöklést, amelyet az illegális migráció hozadékának kell tekinteniük. Erre a kérdésünkre válasz még nem érkezett, amint pótolják, cikkünket frissítjük. 

Vezető kép: Infowars.com
(Ambrus Petra, pestisracok.hu)

 

 

(forrás:pestisracok.hu)

BRÉKING! – Megettek egy olasz lányt a migránsok Olaszországban

Beszólt az ENSZ a magyaroknak – Az ENSZ szerint veszélyes a Stop Soros