Sándor Szandrának, a Nanushka márka tervezőjének, tulajdonosának sikerült az, ami minden divattervező álma: neve és ruhái ismertté, közkedvelté váltak a legismertebb sztárok körében is. A fiatal tervező kreációit csak a múlt hónapban olyan nagy nevek választották, mint Kendall Jenner vagy Dua Lipa. Jenner az Instagram egyik sztárja, több mint 90 millió követője van, a koszovói albán származású énekesnő pedig az egyik legfoglalkoztatottabb énekes mostanság. Vagyis: minden, amit viselnek, meghatározóvá, trendivé válik az egész világon.
Kendall Jenner júliusban a magyar divattervező 2018-as Pre-Fall kollekciójának Bao névre elkeresztelt, pöttyös ruháját választotta a közös családi fotóra.
Dua Lipa egy hétköznapi viseletben mutatta meg magát Nanushkában, ő is egy pöttyös darab mellett tette le a voksát, amit egy sima farmerrel kombinált.
Sándor Szandra ruhái elvarázsolták a világsztárokat. Legyen szó hétköznapi vagy elegáns megjelenésről, szívesen bújnak a magyar márkájú ruhákba. Ez a siker pedig nemcsak a márkának és a tervezőnek, de Magyarországnak is ismertséget ad. Több millióan szeretnék megtudni, ki az a fiatal tervező, és honnan jött, akit a legismertebb celebek is szívesen választanak. A Nanushka márka sikere mögött a GB Partners által kezelt Exim Növekedési Alap áll. Az alap 2016. végi befektetése óta ugyanis a márka 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, míg 2016-ban 18 000 darab ruhát értékesített, 2018-ban a jelenlegi megrendelési állomány mellett ez a szám meghaladja a 100 000 darabot.
(forrás:888.hu)