in ,

Alföldi Róbertről nem enged rosszat írni az ellenzéki propagandamédia – A libsik nem engedik megírni, hogy Alföldi rendezése sz*r

Egy szinhaz.net nevű internetes színházi újság rendelt egy cikket az egyik kritikustól

Alföldi Róbertről nem enged rosszat írni az ellenzéki propagandamédia

Egy szinhaz.net nevű internetes színházi újság rendelt egy cikket az egyik kritikustól. Alföldi Róbert a Chicago című musicalt rendezte meg az egykori Május 1. mozi helyén nyílt magánszínház-szerűségben, aminek egyébként Alföldi félig-meddig az egyik vezetője is. A kritikus nem áll különösebben távol az ellenzéki médiumoktól, de valamiért mégsem tetszett neki Alföldi előadása. Feltehetően azért nem tetszett, mert egyszerűen rossz. Mindenesetre a kritikus elkövetett egy hibát. Azt írta Alföldi Róbertről, amit gondol, nem pedig azt, amit a balliberális színházi világban róla gondolni kell.

A Magyar Idők egyik írásában, Apáti Bence publicisztikájában tűnt fel nekünk, hogy a Színház című újság internetes oldala nem közölte Fáy Miklós kritikáját, mert szidta benne Alföldi Róbert gyalázatos színvonalú musical-előadását. Arra akarták rábeszélni a kritikust, hogy nézze meg még egyszer a darabot. Mintha akkor jobb lenne. Vagyis, ennek a logikának a mentén haladva addig kell nézetni egy kritikussal egy előadást, amíg az nem tetszik neki. És az is elgondolkodtató, hogy korábban hány kritikussal csinálhatták meg ugyanezt. A kritika egyébként itt olvasható el.

Alföldi azért ilyen fontos az ellenzéki propagandamédiának, mert készséggel szidja, rágalmazza hangosan bármikor a kormányt. Legutóbb egy hiperbaloldali francia internetes újságban végezte el ezt a feladatát. Az interjút nem részletezzük, aki ki akar adni 1 eurót, az megkeresheti, mert ez egy fizetős oldal.

Alföldi Róbert politikai szerepvállalásairól és valós „művészi” kvalitásairól itt írtunk részletesen.

Három gondolatot azért megismétlünk:

1. Alföldi Róbertet senki sem rúgta ki a Nemzetiből, egyszerűen lejárt a szerződése, ő is pályázott, de a Meyerhold-díjas, nemzetközileg elismert rendező, Vidnyánszky Attila nyert, és nem ő. Amikor azt állítja Alföldi, hogy kirúgták, akkor hazudik.

2. Alföldi Róbertet botrányos körülmények között nevezte ki a Gyurcsány-kormány (a másik pályázó, az azóta meghalt Balikó Tamás pályaművéből több tucat oldalt le sem másoltak a pályázatokat elbíráló bizottságnak, de ez nem érdekelt akkor senkit). Ameddig Alföldi Róbert a kormányváltás után nem kezdett aktívan politizálni, és nem tette magát politikai szereplővé, addig a színházába enyhén szólva nem tülekedtek a nézők.

3. Alföldi Róbert nem csak az ország első színházában, a Nemzeti Színházban nem rendez. Sem rendezni, sem játszani nem hívják a Katona József Színházba, de az Örkény Színházba sem, hogy olyan színházakat is említsünk, amelyeket a balliberális színházi körök elsőként szoktak dicsérni a legjobb színházak között.

És röviden hadd szóljunk a Színház című újságról is, arról az újságról, amely nem engedi szidni Alföldi Róbertet. Ennek a főszerkesztője is próbálta úgymond eladni Alföldi Róbert Nemzeti Színházbeli előadásait külföldön, természetesen sikertelenül. És ennek az újságnak/portálnak a főszerkesztője lényegét tekintve azt írta a választások után néhány nappal, tehát a Fidesz sorozatban harmadik kétharmados győzelme után, hogy sajnos a Fidesz szavazói nem sajátították el azt a képességet, hogy a dolgok mögé nézzenek. Merthogy ez egy fáradtságos munka.

A balliberális ellenzék rendszeresen (és persze álságosan) sápítozik, pontosabban hazudozik arról, hogy szerintük nem elég szabad a sajtó Magyarországon. Ebből a letiltott Alföldi-kritikából is kiderült, hogy ők hogyan is képzelik el a sajtószabadságot.

(origo.hu)

MEGÉRTE? – Dél-Spanyolország már nem bír a migrációs nyomással

HITELTELEN LMP – Amikor a migri simogatók 180 fokot fordulnak – Az LMP elégedetlen a migrációs politikával