in ,

AGYHALÁL – A libsik most a Dr. Oetkert vádolják szexizmussal

A cég focivébével kapcsolatos reklámja verte ki a biztosítékot.

Hamarosan kezdődik a labdarúgó-világbajnokság. Erről a német sütőipari cég, a Dr. Oetker is megemlékezett az egyik svájci reklámjában, nem kis hisztit okozva ezzel. Nem a foci-vb-vel volt a gond, az internet népe szerint a reklám sikeredett túl szexistára. A felhasználók haragja pedig rázúdult a Dr. Oetkerre.

A reklámban egy kötény viselő fiatal nő tart egy focitortát, a következő szlogennel: Süsd boldoggá a férjed – akkor is, ha van egy második szerelme.

A Facebook- és Twitter-felhasználók azért csaptak patáliát, mert szerintük a Lovecake-kampány ezzel szexistává és nőgyűlölővé vált. Minderre erről az egyszerű képről következtettek:

Szerintük a kép azt sugallja, hogy a nők csak főznek, takarítanak, vigyáznak a gyerekekre a férfiak pedig dolgozni mennek és focit néznek. A felhasználók kifogásolták, hogy ez a gondolkodásmód régimódi és eljárt felette az idő, de úgy látszik a Dr. Oetker ezt nem vette észre.

Natascha Wey, a svájci szociáldemokrata párt politikusa is kiakadt a reklámon.

És hogyan főzöd meg a férjedet? Az enyém 180 fokon és 50 percen a legboldogabb. Jól néz ki akkor is”

– próbált viccelődni.

A cég azonban nem hagyta magát. A támadásokra reagálva elmondták, hogy a reklámot modern nők – akik közül többen édesanyák – tervezték. Úgy látszik sokaknak nincs jobb dolguk, mint a felesleges hisztériakeltés, de a Dr. Oetkernél ez most nem vált be.

 

 

(forrás: Tóth Dalma, 888.hu)

A Kedves Vezető és Trump is megérkezett Szingapúrba

VESZÉLY! – Valóra válni készül a jóslat, ellephetik a migránsok a nyugat-balkáni útvonalat