in ,

Sebestyén Balázs miatt tört ki a háború az RTL és a TV2 között – Sebestyén azt mondja magáról, hogy ő lojális: Igen, kivéve a Rádió 1-hez

Budapest — Kitört a háború az RTL Klub és a TV2 között, és az egész csatatér kellős közepén úgy tűnik, egy ember áll: Sebestyén Balázs (40).

Sebestyén Balázs miatt tört ki a háború az RTL és a TV2 között

 

Budapest — Kitört a háború az RTL Klub és a TV2 között, és az egész csatatér kellős közepén úgy tűnik, egy ember áll: Sebestyén Balázs (40).

 

 

Az évek óta tartó konkurenciaharc a hét végén fajult el azzal, hogy hivatalosan kiderült: a Rádió1 miatt nem utazhat a Celeb vagyok, ments ki innen! műsorral a két korábbi műsorvezető, Sebestyén Balázs és Vadon Jani (47). A sztáros valóságshow eddigi összes évadát Balázsék vezették, olykor úgy is, hogy az adott rádiónak – ahol éppen dolgoztak – a forgatás helyszínéről csináltak műsort.

– Finoman fogalmazva ez nem Balázsékon múlott, és nagyon barátságtalan lépésnek tartom a rádió részéről – mondta a SorozatWikinek Kolosi Péter (46), az RTL Magyarország programigazgatója. Ismerve azonban a tulajdonosi hátteret, nem csoda, hogy most nem tudott megegyezni az RTL Klub és Balázsék másik munkaadója, a Rádió1. Utóbbi ugyanis ugyanúgy Andy Vajna (73) tulajdonában van, mint a TV2.

A válaszcsapás sem maradt el, az RTL Klub vasárnap este – hónapokkal a 2018-as premier előtt – megmutatta az első részt A Fal című vetélkedőből, Balázs vezetésével. Azért döntött így az RTL Klub, mert állítólag a TV2 nagyon hasonló vetélkedőt készít Stohl Andrással.

– Az RTL Magyarország hosszú versenytárgyalás-sorozat után szerezte meg a kizárólagos jogot A Fal (The Wall) gyártásához, ezért is megdöbbentő, hogy legnagyobb konkurensünk megbízható értesüléseink szerint és sajnos nem meglepő módon, megpróbálkozik annak lemásolásával – olvasható az RTL Klub közleményében. A TV2 gyorsan rea­gált is a vádakra.

A Fal messze nem olyan egyedülálló formátum (…), ugyanis legmeghatározóbb eleme vélemények szerint csak egy high-tech változata az évtizedek óta látható The Price is Right című műsor PLINKO játékának. Csak emlékezte­tőül, az RTL Klub az elmúlt években számos olyan műsort tűzött képernyőre, amelyek nagy hasonlóságot mutattak ismert nemzetközi formátumokkal, ilyen volt például a ValóVilág, a Csillag Születik, a Szombat Esti Láz vagy éppen a most futó Konyhafőnök is – vágott vissza a TV2.

Vásáron döntenek

A külföldi műsorok licenc-szerződéseiről rendre a monte-carlói tévéfesztiválon tárgyalnak a csatornák. A magyar televíziós csatornák is ezen az eseményen licitálhatnak a különböző új ­reality és szórakoztató show-műsorok jogaira. A fesztivál keretein belül minden évben szakmai elismerést is átadnak, az Arany Nimfa-díját, melyet még 2013-ban Deák Krisztina Aglaja című tv-filmje kapott meg.

 

(blikk.hu)

 

 

Szerkesztőségi kiegészítés:
Igen, Balázs lojális az RTL-hez, és Kolosihoz…De Andy Vajnához bezzeg nem, ott bátran szidalmazza a tulajdonost és feleségét, és járatja le teli pofával a Nemzeti Konzultációt.
(mindenszo.hu)

Vélemény, hozzászólás?

Loading…

0

Soros fia Belg­rádba ment. Közben meg­gya­láz­ták a ma­gyar kö­vet­sé­get

Gyurcsány kijelentette: “Hiszek az Európai Egyesült Államok Eszményében” – Ha Gyurcsány 2018-ban nyer, az a baloldali szavazóknak is fájni fog