in

Hatalmas tömeg – Tízezreket mozgatott meg az ingyen Csíki Sör!

Van vonzereje a székelyföldi cégnek

NEM VÁRT TÖMEG LEPTE EL A CSÍKI SÖR MANUFAKTÚRA RENDEZVÉNYÉT

Már a célállomástól negyven kilométerre forgalmi dugót okoztak a Csíki Sör Manufaktúra csíkszentsimoni egységébe igyekvők. A székelyföldi cég az elmúlt hét végére hirdette meg nyereményakciójának záróeseményét, amelyen valamennyi nyertes söröskupak tízezer forint értékű fogyasztást ért. Ekkor sorsolták ki az első díjként felajánlott elektromos autót és egy másik gépkocsit, harmadik díjként pedig egy elektromos kerékpárt.

Az akció során négyszázezer nyertes kupakú sörösüveg hagyta el a gyártóegységet. A gyakorlat öt százalék körüli beváltási arányt mutat, a csíkiek tíz százalékkal, azaz körülbelül tízezer látogatóval számoltak, ehhez képest már a reggel hét óra után érkező vonatokról majd ezer embert szállt le Csíkszentsimonban. Az emberözön pedig csak dagadt, ezért a rendezők a tervezettnél korábban, 11 órakor kinyitották a gyár kapuit, amikor már csaknem húszezren vártak bebocsátásra. Mintegy negyvenezren zsúfolódtak össze, a környékbeli utakon további tízezrek araszolgattak az alcsíki nagyközség felé, annak dacára, hogy a szervezők internetes posztban kérték meg a további érdeklődőket, hogy ne induljanak útnak.

 

– Be kell ismernünk, hogy alábecsültük a Csíki sör erejét, nem számítottunk ekkora tömegre – mondta Lénárd András, a Csíki Sör Manufaktúra alapító-ügyvezetője, aki tegnap az egyik közösségi oldalra kitett videóban is elnézést kért a rendezés hiányosságaiért. – Roppant sajnálom, hogy sok embernek elfogyott a türelme, és sarkon fordult, mert a maradók közül mindenki bejutott, a vállalásunknak megfelelően fogyaszthatott, és este együtt bulizhatott az Eddával – tette hozzá. A cégvezető a feszült pillanatoktól sem mentes eseményt is inkább a márka vonzerejének tekinti. – Csaknem százezer pohár sörre és hét tonna kolbászra láttuk vendégül a türelmes érdeklődőket. Nagyon sajnáljuk, hogy olyanok is akadtak, akiknek csalódást okoztunk – mondta Lénárd András. A díjakat végül székelyföldi kupaktulajdonosok vitték el, egyikük éppen csíkszentsimoni.

A négy Kárpát-medencei országban forgalmazott ötéves sörmárka idén látványos eredményeket produkált, az első hét hónapban 1,25 millió eurós adózás előtti nyereséget regisztrált a tavalyi év hasonló időszakában elért 890 ezer euróhoz viszonyítva. – Ha a kézműves és kisüzemi sör kategóriájában meg akarjuk célozni a hatalmas dél-romániai piacot, akkor további gyártókapacitásokra van szükségünk. Hasonló céljaink vannak a magyarországi piaccal is, az úttörő jellegű, házhoz szállítással is operáló értékesítési politikánk sikere a jelek szerint a nagy áruházak irántunk megnyilvánuló érdeklődésé­ben is kedvező változásokat hozott – jelentette ki korábban Lénárd András. A cég beruházásai már meghaladják a húszmillió eurót, a piaci célkitűzések pedig a Kárpát-medence határainál is messzebbre tekintenek.

(Csinta Samu (Sepsiszentgyörgy), magyarnemzet.hu)

Vélemény, hozzászólás?

Loading…

0

Hozzászólások

hozzászólás

Döbbenet – A svéd luteránus egyház szerint Thunberg a Megváltó utóda

Schiffer mélyütést vitt be Gyurcsánynak – Schiffer: “Az euró sürgetése nettó hazaárulás.”