in ,

Apáti Bence – A Jobbik bocsánatkéréssel tartozik a történtekért

Bohár Dániel barátunkat és kollégánkat a sajtószabadságért ordibáló jobbikos tüntetők inzultálták az MTVA épülete előtt

Bohár Dániel barátunkat és kollégánkat a sajtószabadságért ordibáló jobbikos tüntetők inzultálták az MTVA épülete előtt. Nem tetszett nekik, hogy Dani és az Echo TV stábja ott forgatott. Körülvették, fenyegették, és nem hagyták, hogy a munkájukat végezzék. A kidagadt erekkel fenyegetőző keretlegényeket Bana Tibor, a Jobbik alelnöke irányította.

 

A sajtószabadság a Jobbik olvasatában és valóságában egyébként úgy működik, hogy csak és kizárólag jobbikos pártsajtó létezik. Az a demokratikus, az a sajtószabadság megvalósulásának legmagasabb szintje, amikor csak a Jobbik által milliókkal kitömött N1TV és a szintén jobbikos alapítványi pénzből működtetett Alfahír nevű pártportál tudósít az alternatív valóságról.

Az Alfahírről pedig minden alkalommal le kell írni, hogy olyannyira független, hogy egészen mostanáig Magvasi Adrián volt a főszerkesztője. Magvasi a 2018-as választáson a Jobbik színeiben indult a XIII. kerületben. 2014-ben pedig szintén a Jobbik jelöltje volt az európai parlamenti választásokon.

Ilyen őrülten független ember volt az Alfahír főszerkesztője két héttel ezelőttig.

A Jobbik hőbörgőinek azzal a Zsúrpubi.hu-val sincs bajuk, amelyet Béres Ferenc Attila főszerkeszt. Béres F. Attila a választási kampányban heti tizenöt vezércikkben vallott szerelmet Vona Gábornak. Egyes hírek szerint tagja volt annak az úgynevezett agytrösztnek is, amely Vona legszűkebb köréhez tartozott.

Ők határozták meg az irányt, ők döntöttek a csúfos bukásnak bizonyult balratolódásról, polgári nevén néppártosodásról. Aki követte a Zsúrpubit a közösségi médiában, az előtt az sem titok, hogy őrült pénzeket költöttek facebookos hirdetésekre.

Egy-egy Fideszt támadó vagy Vonát dicsőítő posztjuk eltüntethetetlen fizetett hirdetés formájában terpeszkedett napokig a hírfolyamainkban. Nem tudni, honnan jött a pénz. De hogy volt, és nem is kevés, az mindenki előtt világos.

Arról a Zsúrpubiról beszélünk, amelyikről Z. Kárpát Dániel azt mondta, hogy ne ott jöjjön le a következő anyaguk a kilépések tömeges belépésnek hazudásáról, mert már mindenkinek feltűnő, hogy az összes ilyen cikk Béres Ferenc Attila lapjában jelenik meg.

Az Echo TV stábját fenyegető, független médiáért tüntető pár száz pártkatonának a pártossággal akkor sem volt baja, amikor a Jobbik megkapta ajándékba Simicska Lajos teljes médiaportfólióját. Jobbikos lett a Hír TV, a Lánchíd Rádió és a Magyar Nemzet. Ekkor még nem követeltek független médiát. Egy vagyonért szerződtették a balliberális Kálmán Olgát, aki oktatás-egészségügyezve és a legesélyesebb ellenzéki jelölt mellett folyamatosan kampányolva tolta a Jobbik szekerét.

Ismert, hogy miután a Jobbik Simicska révén több milliárddal és egy másfél évtized alatt felépített médiaportfólióval lett gazdagabb, sokkal több embert tudott elérni, mint a többi ellenzéki párt együttvéve. Így a legesélyesebb ellenzéki jelölt kevés – tényleg nagyon kevés – kivételtől eltekintve majdnem mindenhol jobbikos volt.

Kálmán Olga ugyan egyszer sem mondta ki, hogy a Jobbikra kell szavazni, azonban ha valaki megnézte, hogy melyik párt képviselője a legesélyesebb ellenzéki jelölt, minden esetben a Jobbik logójával találkozott.

A politikailag eladott és jobbikosított Hír TV és a Simicska-portfólióhoz tartozó többi adás műsorvezetője persze sokkal kevésbé volt szégyellős, mint Kálmán oktatás-egészségügy Olga. Csintalan Sándor a választás előtt pár héttel egyértelműen kimondta, hogy mind listán, mind pedig egyéniben a Jobbikra fog szavazni.

De például Bodacz Balázs is hitet tett a Jobbik mellett azzal, hogy számtalan alkalommal utalt rá: szerinte egy igazi konzervatívnak a Jobbikon kívül nincs alternatívája. A Lánchíd Rádió és a Magyar Nemzet is azonnal beállt Vonáék mögé.

Így, ilyen sajtóval a háta mögött kampányolta végig a választás előtti évet a most a független médiáért tüntető Jobbik.

Ezek a jobbikosok fenyegették, propagandistázták Bohár Danit és az Echo TV stábját. Ezek a Jobbik-tüntetők fenyegették Danit akasztással, ők lakájsajtózták az Informátor csapatát.

A propagandasajtóval rendelkező Jobbik akarta megakadályozni, hogy Bohár Dani a munkáját végezze. Az a Jobbik, amelyik szerdán és csütörtökön szótlanul nézte, ahogyan a szélsőbaloldali csürhe megpróbálta felgyújtani az ország karácsonyfáját.

Az a Jobbik, amelyik nem védte meg a kereszténység egyik legfontosabb ünnepéhez kapcsolódó jelképet: a feldíszített karácsonyfát.

Az a Jobbik, amelyik szövetségre lépett azokkal az újkommunistákkal, akik ellopták és felgyújtották a rászoruló gyerekeknek szánt szánkókat.

A Jobbik és Bana Tibor sokkal jobban tenné, ha inkább bocsánatot kérne a megmaradt jobboldali választóitól. Meg Bohár Dánieltől. Aki az egyik legtisztességesebb, legfelkészültebb riporter Magyarországon.

(Apáti Bence, magyaridok.hu)

Vélemény, hozzászólás?

Loading…

0

Hozzászólások

hozzászólás

Csoda történt: Varjú Lászlót agyonverték az MTVA-ban, de már elmúlt

O1G